Rober CastroCreador/a del fil
Actualitzat: 31Quantes vegades s'ha obert aquest fil. Es compta una visita per persona i sessió.1Respostes publicades al fil, sense contar els comentaris dins de cada una.

Pressupost de 250 € per a réplica, bateria i carregador: ¿quines marques miro i quines evito?

Traduït automàticament del Español

Tinc uns 250 € per a la réplica, una bateria i un carregador decent. No busco la millor del mercat, sinó alguna cosa fiable que no em deixi tirat a la tercera partida. ¿Quines marques o games entren en aquest preu i de quines huyiu?

Marques, compres i segona màseed-comunidad-2marcaspresupuestoIdioma original: Español

El contingut de la comunitat pot no estar verificat ni actualitzat. Segueix sempre les normes de seguretat del teu camp. Més informació

Totes les respostes (1)

Traduït automàticament (Español)

hola !!! amb aquest pressupost que no està gens malament jo tirador per una specna arms de la sèrie edge, no per les core, ara bé tens més marques com rossi, ltc, però pràcticament són idèntiques ja que les fabriquen en el mateix lloc, jo vaig començar amb una specna m4 i súper encantat amb ella, després ja està la plataforma que més t'agradi, m4, ak ..... espero t'ajudi una mica.

Preguntes relacionades

Encuentra campos, partidas, jugadores y mucho más.

Accede a todas las funciones

Aplicació de Plairsoft mostrant la interfície de partides públiques juntament amb jugadors d'airsoft equipats